همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

این مرض لاعلاج!!!

نمیدونم ولی میدونم که تو مسافرت هم بدلیل داشتن مرض باید نت بیام.... کافی نت خوبیه .... اگه پسمو زد بلیت میگیرم میام سرشو میشکنم ... یه دستمال رو خونی میکنم از خون فرق سرش و به سر در اتاقم آویزون میکنم.

استراحت میکنم.... امروزم کاشان میرم .... برای یک هفته جنگ اعصاب باید خودمو آماده کنم .... بعد میگم... چی شده......

الان قمم ... این رباغی رو برای حضرت معصومه گفتم اگه دوست داشتین بخونین

البته فی البداهه است دیگه :

اشعار تری سروده چشمت ... به به

معصومه ی قم حال خوشی دارد ، نه؟!!!

ای دختر آفتاب هفتم....، مهتاب

یا فاطمه اشفعی لنا، فی الجنّه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد