همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

سلام بر همه دوستان همداستان امیدوارم حالتون خوب باشه و مثل من نباشید . البته مثل چند روز پیش من . درگیر یک مسله روحی بودم و قرص هم مصرف میکنم . راستش یکم این روزا بی ثبات بودم و ناراحت چند روزی هم هست که روزه نگرفتم .برام دعا کنین حسابی البته بهتر شدم ولی دعا کنین خوب خوب بشم شیطون از جلدم بیاد بیرون باز بشم همون رضای خندون سابق نه رضایی که شبا با قرص میخوابه

عجب از من !!!

سلام بر همه دوستان خیلی ممنون از اینکه تو کسالتی که پیش اومده بود بمن آرامش دادین . اما اینم جواب آزمایش من


چنانچه مشاهده میکنید متاسفانه چربی خونم و اورم کمی بالاست البته هر متاسفانه خوشبختانه ای هم داره و اون اینه که دیابت ندارم و حقیقتش اینه که از دیابت خیلی میترسم

چون پدر خدابیامرزم دیابت داشته .LDL هم همون کلسترولیه که دکترها بهش میگن کلسترول بد و در دیواره رگها رسوب میکنه و عامل اصلی تصلب شرایین هستش . پزشک برای درمان چربی خون بالا بمن آتورواستاتین ده داد و واسه دفع شن ریزه از کلیه ها قطره گیاهی سنکل . راستش نمیدونم چقدر کارسارزه ولی مزه بدی نداره .

بگذریم سلامتی هم نعمت بزرگیه .

ماه رمضونم داره کم کم از راه میرسه کم کم باید خونه رو جارو کنیم و آماده استقبال ازش بشیم .

من یه برنامه ختم قرآن تو این ماه با بچه های ترفندستان گذاشتم 

من در ماه رمضان توفیق اون رو دارم -اگه خدا بخواد -مثل همیشه به جلسه استاد خلیلی برم

جدا روح انسان تازه میشه و در فضای قرآنی تنفس میکنه .

امیدوارم بتونید شاداب و سر حال به استقبال ماه مبارک برین . البته تنبل نباشین به اینترنت هم سر بزنین تو این ماه من درس و کلا تعطیل کردم ولی ان شا الله از عید فطر یه دقیقه هم تلف نمیکنم چون لاینقطع باید برای امتحاناتم درس بخونم .پیروز باشین.


انتظار

سلام و صد تا سلام آقا اگه الان نیام وبلاگ آپدیت کنم پس کی بیام . به یه آزمایشگاه خیلی شلوغ اومدم .   ۸۶ نفر جلوی من تو توبت بودن همه مردم بیرون هاج و واج منتظر فرارسیدن نوبت بودن الا حاجیتون که اومد یه کافینتو دید و خودشو انداخت تو . آخه در همچین مواقعی(ناشتا بودن) که نمیشه چیزی خورد لا اقل باید چیزی نوشت .

hamdastan hamdastan هم اکنون آنلاین است.

راستی تبریک نمیگین ؟ تو وبسایت ترفندستان به مقام رفیع دانشجوی ترفند شناسی نایل اومدم . یه عالم پست دادم و تاپیک زدم تا درجم رفت بالا . وب سایت

خوبیه مدیرشم کسری مقبلیه که بچه خاکی و خوبیه. حالا کم کم برم تو آزمایشگاه ببینم نوبتم شده یا نه ؟ یه آزمایش خواستم بدم خودمو کشتم . راستی چه خوب بود وقتمو با اومدن به cn پر کردم . خوب موفق باشین و شما هم از روزمره گی هاتون بنویسین . امیدوارم که هیچ وقت سر صف الاف نباشین. وقت بخیر

آزمایش ......... چو فردا بر آید بلند آفتاب

واسه ما آدمای شکمو سخته که ناشتا باشیم و بریم آزمایش .... تازگیا وقتی میخوام بخوابم تو گلوم احساس سنگینی میکنم . همین منو بر این داشت که برم دکتر اونم چند تا آزمایش عریض و طویل

داد که انجام بدم .یعنی باید چکاپ بشم .بیشتر از اینکه از مریضی بترسم از این میترسم که بدرسم

لطمه بخوره ثانیا یه وقت نتونم ماه رمضون روزه بگیرم . جالبه که خدا تو قرآن میگه ((ان تصوموا خیر لکم )) روزه گرفتن برای شما بهتر است .منم بی صبرانه منتظرم ماه خدا از راه برسه دوست دارم بیشتر با قرآن محشور باشم . 

قریب 12-13 ساله که آزمایش خین (خون ) ندادم . از قند و اوره و چربی کیه که نترسه و اما دیابت از همش به نظر من خطرناکتره . خدا آدمو از همه ناراحتیها حفظ کنه .

پیرمرد شدیم دیگه تو 30 سالگی چیکار کنیم.به قول شاعر در بهار زندگی احساس پیری میکنم.

دوستا کمتر میانو نقد و نظر میزارن چکارشون کنیم .

بازم از هراسم کم نشد برم کتاب خواص القرآنمو ورق بزنم. . وقت بخیر