همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

عجب از من !!!

سلام بر همه دوستان خیلی ممنون از اینکه تو کسالتی که پیش اومده بود بمن آرامش دادین . اما اینم جواب آزمایش من


چنانچه مشاهده میکنید متاسفانه چربی خونم و اورم کمی بالاست البته هر متاسفانه خوشبختانه ای هم داره و اون اینه که دیابت ندارم و حقیقتش اینه که از دیابت خیلی میترسم

چون پدر خدابیامرزم دیابت داشته .LDL هم همون کلسترولیه که دکترها بهش میگن کلسترول بد و در دیواره رگها رسوب میکنه و عامل اصلی تصلب شرایین هستش . پزشک برای درمان چربی خون بالا بمن آتورواستاتین ده داد و واسه دفع شن ریزه از کلیه ها قطره گیاهی سنکل . راستش نمیدونم چقدر کارسارزه ولی مزه بدی نداره .

بگذریم سلامتی هم نعمت بزرگیه .

ماه رمضونم داره کم کم از راه میرسه کم کم باید خونه رو جارو کنیم و آماده استقبال ازش بشیم .

من یه برنامه ختم قرآن تو این ماه با بچه های ترفندستان گذاشتم 

من در ماه رمضان توفیق اون رو دارم -اگه خدا بخواد -مثل همیشه به جلسه استاد خلیلی برم

جدا روح انسان تازه میشه و در فضای قرآنی تنفس میکنه .

امیدوارم بتونید شاداب و سر حال به استقبال ماه مبارک برین . البته تنبل نباشین به اینترنت هم سر بزنین تو این ماه من درس و کلا تعطیل کردم ولی ان شا الله از عید فطر یه دقیقه هم تلف نمیکنم چون لاینقطع باید برای امتحاناتم درس بخونم .پیروز باشین.


نظرات 4 + ارسال نظر
ایما یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://halehayesokoot.blogfa.com/

با سلام
پیشاپیش اومدن ماه مبارک رمضان رو تبریک می گم.
ضمنا براتون آرزوی سلامتی می کنم و خوشحالم که مساله جدی نبوده.
ای بابا این قدر آزمایشتون ریز بود نتونستیم دکتری کنیم
آها! اما اوره و چربی هم کم اهمیت نیستند.
سلامتی بزرگ ترین ثروته که متاسفانه ما آدما قدرشو نمی دونیم.

ضمنا روح پدرتون هم انشاالله شاد. باشه.
یا حق
التماس دعا

با درود ببخشید اون دفعه شما رو با ایمان ژاله اشتباه گرفتم آخه من مثل خانم شیرزاد بالا و پایین و چپ و راست و ایما و ایمانو باهم اشتباه میگیرم ببخشید. لطف عالی مستدام . بازم سربزنید

هاشم چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ http://hamrah59

من هاشم رضازا ده اونطرف نشدجا

ممنونم از تو هاشم که سر زدی به اینجا

ایما شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام
عبادات قبول
از این که به وب لاگم سر زدین متشکرم.
میبینم که آپ نکردین. مثل این که ماه مبارک حسابی ....
ضمنا اون آپ قبلی که حرم بودم بعد از آپ کردن و کامنت گذاشتن که بر گشتم از جایی که بنده هم مثل خانوم شیرزاد چپ و راست بالا و پایین رو اشتباه می گیرم می خواستم برم کتابخانه تخصصی ادبیات به خاطر شباهت مکانی و سر نبش بودنش اشتباهی داشتم می رفتم سالن گردش کتاب آقایان که از قضا شما رو هم در حین انتخاب کتاب همون راهروی روبروی در زیارت کردم
خلاصه نزدیک بود هنوز گواهینامه رو نگرفته ورود ممنوع هم بریم
راجع به سیستم: مشکل سیستممون از ویروس اسکن و این حرفا گذشته واقعا وضعش اورژانسیه نزدیک ۱۰ ساله بیچاره کار می کنه. کم کم باید عوض بشه اذیتش نکنیم به تره.

ایما شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام
با عرض معذرت یه مطلب مهم : دکتری کردم و اینجا هم که قسمت نظراته دیگه:
اساسا از جواب آزمایش شما یه چیز خیلی مهم مشهوده که فکر کنم کسی بهتون نگفته باشه : شما شدیدا دچار اعتیاد به کامپیوتر و اینترنت شده اید ضمنا این طور که معلومه بیماریتون واگیر دار هم هست بیشتر احتیاط کنید.

موفق باشید التماس دعا
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد