همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

سلام بر همه دوستان همداستان امیدوارم حالتون خوب باشه و مثل من نباشید . البته مثل چند روز پیش من . درگیر یک مسله روحی بودم و قرص هم مصرف میکنم . راستش یکم این روزا بی ثبات بودم و ناراحت چند روزی هم هست که روزه نگرفتم .برام دعا کنین حسابی البته بهتر شدم ولی دعا کنین خوب خوب بشم شیطون از جلدم بیاد بیرون باز بشم همون رضای خندون سابق نه رضایی که شبا با قرص میخوابه

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان ژاله چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://kebrit.mihanblog.com

سلام حاج رضا
...
به روزم
منتظر شنیدن صدای قدمهای خیالتان هستم.
آسمونت آبی

سیاسفیدخط خطی یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.serova.blogfa.com

امیدوارم خوب خوب خوب بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد