همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

امروز که محتاج تو ام ......؟

سلام بر همه دوستان .حقیقتا چند روز بود مشکل داشتم . هنوز هم شبا با قرص خواب می خوابم . کلونازپام ..... دیشب ساعت سه نصف شب بود دیدم کلونازپام اثر نداره لورازپام گرفتم قرص خفنگی بود زود خوابم برد .

امیدوارم برگردم به اون روزایی که راحت بودم و قرص اعصاب نمیخوردم . الان از سرترالین دارم استفاده میکنم . بالاخره تجویز پزشک بود منم عمل کردم و ماشا الله بهترم ولی هنوز یه چیزایی از درون آزارم میده . امیدوارم هر چه زودتر خدا شفام بده تا بتونم درسامو بهتر از قبل بخونم .

نظرات 1 + ارسال نظر
ملینا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

دوست نازنین
گذشته از اینکه مشکل شما چی هست و چقدر بزرگه که من ازش بی خبرم ... دلم میخواد کمی قویتر باشی ... جوون امروز باید قویتر باشه.... یه دوره قرص خوردن اشکالی نداره خب... ولی نباید عادت کنی... سعی کن بیشتر به خودت مسلط باشی...

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد